Mamickonunannesi Canım ben bebeğimin bütün kıyafetlerimi lcw’dan kullanıyorum çok memnunum fiyat olarak olsun kalite olsun montumuzda ordan 60 TL ye aldım gayet güzel
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mom013 Lcw’nın her şeyini kullanıyorum. Bana göre hen uygun🙈 hem kaliteli. Bu da montumuz. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4017901/1028455 içi öyle yunusak ve sıcak tutuyor ki anlatamam. Ben yazın aldım tabi 90 tl idi, şimdi ucmuş fiyat ☺️
Mom013 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi anladığım kadarıyla kız bebeklerin montları kesinlikle daha güzel 😍😂
BalYapanSinek Mont,yağmurluk,ceket,kıyafet. Her şeyini kullanıyorum lcwnin. Montunu yazın almıştık biz 170 tlye. İçi yumuşacık sıcacık tutuyor. Kalıp biraz büyük ama daha iyi oluyor
Bsrylmz Cakmakemel annanesi hediye almıştı bende fiyatını şimdi öğrendim😂 ben de çok seviyorum lcw bebek ve çocuk ürünlerinde çok başarılı buluyorum hem uygun hem kaliteli hem geniş ürün aralığı var 😍
Elifumay Mom013 bende aldım gecen yıl kızıma gayet memnunum sadece gri dışı şişme montun dışı gibi oarkte kaydı ordan Bi siyah leke kir gibi bişey oldu hemen yıkadım ama o siyahlı kaldı arka en alt kısımda neyle nasıl çıkarsam bilemedim ama çıkmadı onun dışında Bi şikayetim olmadı
Mom013 Canparem1453 piyasadaki tüm ürünlerin elbetteki markası var yani bir markaya aitler… fakat avm’lerde satışı olan diğer tercihler arasında daha uygun; tabiki bu ‘bana göre’
[silindi] Mom013 ben yeni doğduğunda almıştım mont hiç beğenmedim. Kaliteli bi marka değil bence. Evet ucuz ama ucuzdan da pahalı bişey yok demişler.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mom013 Seçenek fazla oluyor genelde 😂🙈 Erkek bebek bu çok güzel bence. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4053551/1079066 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/3523610/636859 bu da güzel bak. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/3568734/625201
Mom013 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ay ne tatlısınız bakıp link koymuşsunuz çok teşekkür ederim zahmetinize😍 ilki çok güzelmiş gerçekten buna mutlaka bakıcam