Hiramoms29 bizde hem mama hem anne sütü şeklinde gidiyoruz . Doktor daha dört günlükken her mamadan sonra bi çay kaşığı ver demişti ama ben günde bir kere bazen iki günde bir kere veriyorum . Ama suyu kaynatıyorum sonra soğutup dinlendiriyorum onu veriyorum