Doğduğu günden beri veriyorum daha bugun doktorum vermem gerektiğini, terledigini ileride susuz kalırsa kum dökme bile yapabileceğini söyledi. Çoğu bebekte susuzluktan iştah kaybı olacağını söyledi. O yüzden ben veriyorum ve doktorumda bunu öneriyor.