Oznur_ Demek ki uyuşma sorununuz var. Çok zor ya. Rahmetli babamında öyleydi. Genel anestezi ile sezeryanın en kötü tarafı yoğun bir ağrı ile uyanmak. Herkes gitmiş, eşim bekliyordu doğumhanenin kapısında. O yarı uyur yarı uyanık halim ile söylediğim ilk şey “ Başaramadım , onu göremedim” oldu. Çok zordu.