5 saat suni sancı çekip doğumum sezaryene dönünce o çekişmeleri ne görmeye ne hissetmeye tahammülüm olmadığı için genel anestezi oldum. Anestezi doktoru rızam olmadan spinal yapmaya kalktı bağırdım olmam diye, iğneyi elinden fırlattı madem bu kadar istiyor bayıltın dedi şikayet ettim pisliği hatta. 17:30 da doğumum oldu ama ben sabaha karşı anca kendime geldim hiç bir şey hatırlamıyorum