selim-im yok indiremediler, damar kısaymış. Damarı çekip bi ameliyat daha yaptılar ama yine yetmedi. Filan filan işte. Bizde sargı kasıktaydı, minicik bi kesi, bide alt torbada vardı Sargı ve dikiş. Kendimiz açtık sargıyı, 2 hafta sonra doktor dikişleri kontrol etti. Sadece o gün sıkıntı oluyor halsiz oluyor uyukluyor ama sonraki gün normale dönüyor merak etmeyin. Sünnet olamadı benim oğlum, bu defa olur diye düşünüyoruz. Hangi şehirdesiniz siz?