selim-im bizim doğduğu zaman direk dediler :( bekledik, birçok doktora da gittim ama 11 aylıkken ilk ameliyatını oldu. 18 aylıkken 2. Ameliyatını oldu. 24 aylık olunca da 3. Olacak allah izin verirse. İnşallah sizinkiler tek ameliyatta hallolur, bizimki olamadı. Dualarınıza haliniz. Şubatta gün almak için gideceğiz.