Busegokce merhaba aslında saçlarınız uzuyordur ama uçlardan koptuğu için belli olmuyordur bende 10 yılı aşkındır sarı kullanıyorum belli bir zaman sonra uçları çok inceliyor uzun olsada uzun durmuyor cansız bakımsız görünüyor ama yine de vazgeçilmiyor 😃 hamilelikte kullandığınız vitaminler hızlı uzamasına yardımcı olmadımı ben şuan restorex şampuan ve banyo sonrası saç bakım yağı kullanıyorum ilk kez bir serumdan memnun kaldım gerçekten kuruluğunu alıp nemlendiriyor sevgiler🌸