incii Sormayın.. hamileliğimde sadece ilk 3 ay boyatamamistim. Doktoruma her gittiğimde ağlayacak duruma geliyordum NOLUUR BOYATAYİM diye😂 4 aya girince gidip dip boyası yaptırmıştım. Keza doğum yapinca da. Olmuyor asla. Başka renk karışsa kafayı yiyorum. İstiyorum ki kumral olsun ki kendi ana rengimde açık kumral, koyu bir saç rengi değil. Toparlansın biraz. Ama aynalara falan kusecek duruma geliyorum. Ve şu an yaşça yüksek gösteriyorum, illa ki yüzüm solgun duruyor. Bildiğim halde, tel tel elimde kırıldığı halde asla bitiremiyorum bu sevdayı🥺👌🏻