anneyimben_ Defnos_20 kesinlikle masaj yapmayın !!!! Kendiliğinden geçiyor doktorunuzda söyler zaten annenin hormonları bebeğe geçiyor. Masaj yaparsanız enfeksiyon olma ihtimali var kesinlikle dokunmayın
Shira2 Defnos_20 selam, benim oglumda 1 aylik iken iki gögüsüde sismisti. Doktora gösterdik ve normal oldugunu söyledi, aynen süt birikmesiymis. Hic müdahale etme, gecer demisti. Öylede oldu. Ama siz yinede bir gösterin doktora ihmal etmeyin..
Yagmur004 Defnos_20 bende süt toplamş diye biliyorum benim kızımdada sürekli oluyordu özellikle banyo yaptırırken masaj yapıyodum bazen bebek yağı sürünce masaj yapıyodum ve geçti zamanla