Merhabalar arkadaşlar bebeğim 10.5 aylık tek bir göğsü şiş yani sertde mercimek gibi bu yaklaşık bir kaç aydır var masaj filan yapıyordum ama bugün farkettim daha da sertleşmiş doktorumuza tabikide sorucam böyle bir durumda bilgisi olan varmı genelde süt toplar derler ama ne yapayım bilemedim ?