Yagmurkara benim kizim 13 gunluktu tam tamina 40 gun kaka yapamadi kendisi biz yaptirdik. Ve kabiz degildi. Ilk bebegim tecrubesizim. Ilk once mamadan sandim ve felaket gazi oluyodu. Mamayi degistirdim duzelmedi. Sma dan evolviya gectim. Evolvia cok kusturdu yaramadi. Tekrar sma ya dondum duzelmedi. Sonra bebelaca gectim. Bu arada saglik ocaginin verdigi devit 3 te yapabilir die ona ara vermistim. Bebelac gaz yapmiyor. Ve cocuk 40 gun sonrasinda kendi yapmaya basladi. Mamadan diye dewit 3 vermeye basladim. Cocuk 2. Gunu gaz ve kaka yapamamadan acillik oldu. Deviti kestim gene duzeldi. Dewit 3 te gaz yapabiliyor. Sizde durum ne bilmiyorum ama belki yardimci olabilirim. Bebegim suan benim de 2 aylik. Gaz ve kaka bizi bu duruma getirdi. Bide nurse harveys colex diye gaz surubu. Tavsiye ederim iyi geliyor.