2 aylık kızım kakasını yapamıyor ve sürekli ağlıyor. Böyle bir durumla karşılaşan mutlaka olmuştur ne yapmam gerekiyor artık çaresiz kaldık ağladıkça bende ağlıyor oldum gaz çıkarırken bile ağlıyor bebeğim 😰 gaz ilacı başladık gaz ilacı kabız yapar diyorlar doğru mudur bilmiyorum bilenler tecrübelerini paylaşsın lütfen 😔