nikimikedi7 ben doktora soruyorum ne atak donemi filan o da ne diyor ole seyler yok diyor. Uyumuyor diyorim uyumazsa uyumasin gelisimi guzel diyor. İyide ben insanliktan ciktim diyorum bikac saat uyku size yeterli olur diyor. Gel bi gece de izle diyicem bigun. Sac bas yolduruyor.