Kizim 15 aylik kizlar. Uyku diye birseyi 15 aydir gormedim. Hayatimin sinavini veriyorum o kadar kotu. Asiri zor uykuya dalan bir bebek saatlercd sabahlara kadar ayaktayiz babasiyla hala. Memede ve ayakta salliyoruz. Baska secenek olsa onu da denicem ama artik 13 kilo oldu. Bitmis durumdayim. Bana dedikleri 2 yasina kadar. 2 yasindan sonra duzelecwk diyorlar gercekten oylemi bilmek istiyorum. Dr bana uyku merkezinin 2 yasindan once olgunlasmadigini annatti. Defalaeca kalkiyo ve yatiramiyorum cocugu dogdugundan beri ayni.