12 ay boyunca gece gündüz beşikte salladım , hatta uyurken de salladım bıraktığım an uyanırdı çünkü, oğlum 13 aylıkken bi anda mamadan biberondan soğudu ve ne yaptıysam daha içiremedim, gece de dört kere mama içen çocuk bi anda gece beslenmesini kesti ama alışkanlıktan yine geceleri uyanmaya devam etti, büyüdükçe de beşiğine sığmadı yatakta yatırmaya başladım ayağımda salladım iki ay da öyle devam ettim ama 15 kilo bebe sallanmıyodu artık dayanamadım onu da bırakıcam dedim akşam saat 9da koydum yatağına yanına uzandım ce ee yaptık birbirimizi gıdıkladkk şarkı söyledik ayağını saçını okşadım filan , ağlamaya başladı aldım kucağıma öptüm sakinleştirdim koydum yatağına yine oyun oynadım derken uyudu, gece uyandı yine aynı şekil ayağını okşadım saçını okşadım filan yine uyuttum ve bi haftada tamamen alıştı. Uyku rutini olarak saat 8 buçuk da bezini değiştiriyorum uyku saati geliyo diyorum müzik açıyorum dans ederek dağıttığı odayı oyuncakları topluyoruz (bu benim çok işime geliyo tabii) sonra gece bittiiiiiiii diyip yatağına götürüyorum yanında yatıyorum on dakkaya uyuyo