Okuna Bence her koşulda sana muhtaç olan bir varlığa eğitim vermek bana saçma geliyor,o nasıl uyumak isterse o şekilde uyumalı ağlatarak bu eğitimi vermek zaten benim için işkence yerine geçer.Her şeyin bir zamanı vardır illa ki bir gün kendi başına uyuyacak zorlamaya gerek yok,anne kokusuyla uyuyup uyanan bebekler en mutlu bebeklerdir sırf ben rahat edicem diye ona çile çektiremem.Benim kızım 3ay27 günlük ve doğduğu günden beri aynı yatakta uyuyoruz sürekli aynı tarafıma yatıyorum sırtımı dahi dönmüyorum sırf rahatı bozulmasın diye,kollarım uyuşuyor uyuduğumdan bir bok anlamıyorum afedersin😂 ama her sabah uyandığında bana bakıp o gülümsemesi mutlu uyanışları…E daha ne olsun 🤗