BARTUMOM Deletedmom_29 geçer demişler orda ben kendim iyi değildim sürekli bayıldım hastanede doktoru falan hiç birşey hatırlamıyorum odaya geldiğini falan yarın kontrolümüz var çocuk doktoruna sorucam onada yapmam gereken birşey varmı diye