Gulcinnn Toprak2509 aynı antibiyotikleri kullanmaya devam ediyorum.doktor sakın emzirme bu göğsünden dedi sağıp döküyorum bende 😔 diğer memeden emziriyoeum sadece
Gulcinnn Toprak2509 ben konyadayım şehir hastanesinde tedavi oldum. Kesi atılana kadar bende emzirdim ama sonrasında iltihap aktıgı için emzirme demiş olabilir doktorum .sizde apse olmadıgı için emzir demiştir bence
Toprak2509 Gulcinnn tekrarlar dedimi peki. Bide etrafı hala sert mi kusura bakmayın çok soru soruyorum ama. Emzirememekteb korkuyorum biran önce önlem alayım diyorum
Gulcinnn Toprak2509 çok az bir şişlik var cuma konrole gidicem ozaman ne olcagı belli olcak ama şişlikte baya indi ağrısı ilk günden geçmişti zaten keşke ilk başta bemen gitseymişim