Gulcinnn Bende sürekli süt düğümlenmesi yaşıyorum ve sizin gibi ovarak masaj yaparak boşalttım hep ama en son ki tılanmada sağ göğüsümde cevizden daha büyük şişlik var ve 15 günden fazla oldu gitmedi. Ben de genel cerraha gittim epey beğenilen bi doktor , gögüsümü elledi ve bu geçer zamanla dedi ama yine ultrason çektiereşim dedi .Ultrason çektirdim dün ve apse olduğunu söyledi ultasonı çeken doktor. Sonucu götürdüm doktora bana apse sertlik yapmaz ama ben sana yine antibiyotik vereyim dedi ve 2 kutu agumentin verdi. İnşallah geçer .