Momzone Bu işin sonu ne zaman gelecek ki bebek sonuçta artık hep evinizde büyüse de gece yarısı uyanacak rahatsiz edecek, eşinizle ayrımı yatacaksınız senelerce. Benim esimde askeri personel yoğun çalışıyor bir kac defa biz çıkalım odadan dedim istemedi. Tamam deseydi bizde ayrı yatardık ama düşündüm ki bu işin sonu yok 2 yaşında olan çocukta gece yarısı uyanıyor ya da uyumuyor. babaların en başından alışması daha iyi bence yoksa artık hep aynı olacak çocuk odasına ayrilana kadar.