Momzone isimlerimiz bitince işe dönücez ve yine kalkıp biz bakıcaz gece. O zaman eşlerde bize kıyamayacak mı. Hiç sanmıyorum. Daha şimdiden "bebek uyuyunca sen de uyu" deyip beni sınır harbine sokuyor bile. İlk günden beri bebek yanımızda. Hatta hastanede bile eşimle kaldım. Hiç ayrılmadık. Odalar yataklar ayrılınca eşlerin uzaklaşma riski olabilir. Hele de bebek öyle alışırsa vay halimize. Benim eşim ilk bi kaç hafta bebek ağladığında uyanıyordu. Hatta dikişlerim iyileşene kadar kalkıp beşikten alıp kucağıma hep o verdi. Ama sonra yavaş yavaş alıştı sese. Şimdi fosur fosur uyuyo. Hatta sen akşam kalktın mı hiç diyo fln çıldırıcam 😂