Kaç aylıklar? 3 ay annem yanımda kaldı nerdeyse iki aydır yalnız bakıyorum. Evet yorucu ama daha rahat. Karınları tok, uykuları yok ve ağlıyorlarsa oyalayacak bi şey buluyorum. Bebek arabasına koyuyorum, çıngıraklarla ses çıkarıyorum, telefon flaşıyla gölge oyunları yapıyorum, dans ediyorum, şarkı söylüyorum😅