minniemousee20 3 kere kan alindi hep ayni deger (800) cikti. Periferik yayma yapildi. Notropeniyle uyusmuyor pek. Bagisiklik servisine gidin dendi. Biz de cok tatmin olmadik cunku hep ogrenciler yada yeni mezun doktorlar
vardi. Bezmialemde prof Emel Torun var. ona gittik. Cok begendik yaklasimini. Dedikleri kadar varmis. Her hafta neden kan almislar. Hemen yukselecek bir deger degil dedi. 3 ayda bir bakacak. Bebek de bir hastalik yoksa bunlar kagit uzerindeki degerlerdir dedi. Sadece takip edelim dedi. Gercekten de oyle. Bebegim 4,5 aylik cok sukur hicbir hastaligini,atesini gormedik. Karaciger enzimi bizde yuksek cikti. O da takip edilecek. Onda ne yapiyorlar acaba.