Miniknur benim kızımda da olmuştu, 6 aylıkken enceksiyondan dolayı düştü, post açmıştım isterseniz okuyun, çoğu bebekte olabiliyormuş 1buçyk 2 ay kadar takip edilirsiniz hemotolog tarafından en son kemik iliği örneği alınır. Bizim çok şükür temiz çıkmıştı sizinde öyle çıkar üzmeyin kendinizi aksi bir durum olsa bebek kendi belli eder derdi hemetoloji doktorumuz, şuanki durumda her zamankinden fazla dikkat edin hasta olmasın ve ateş çok önemli, geçmiş olsun inşAllah çabucak geçip gider