annesininaslani aynı sorundan ben de muzdaribim.
biz de yeni geldik ve şehitkamil deyiz, o kadar arayıp tarıyorum maalesef iyi bir kuaför bulamıyorum, geçen hafta manikür-pedikür ve ağda için anemon diye bir kuaföre gittim, gitmez olaydım berbat. Yarı bıraktırıp çıktım.
kaş ve fön için 1-2 defa esha diye bir yer var oraya gittim fena değildi.
Ama bence buralarda bayanlar işletiyor çoğunluk, ben bildim bileli sadece bayan işleten kuaförlere gitmiyorum aslında, erkek işletmesi gibi işlerini iyi yapmıyorlar ne yazık ki. İyi bir yer bulursanız yazar mısınız.