Kızım sabah çeyrek yumurta sarısı, gün içinde bir kere de 3-4 çay kaşığı muhallebi anca yiyor. Onları da zorla yiyor.Zorlamazsam oda yok.Aç ama hala yemek yemek istemiyor.Emziriyorum evet ama 8,5 aylık çocuğun her şeyden yemesi lazım.Ciddi anlamda yemek zamanı gelince elim ayağım dolaşıyor, strese giriyorum.Mama sandalyesinin önüne koyuyorum bir şeyler yemekle hiç alakası yok.Ya yerlere atıyor, ya ağzına alıp tekrar çıkarıyor.Büyüdükçe düzelmeyecek bunuda biliyorum çünkü nasıl alışırsa öyle gidiyor ama büyüdükçe daha da problem hâline gelecek.Bu yeme sorununa nasıl çözüm bulacağım bilmiyorum.Aynı şeyleri yaşayan varsa ; Bir umut düzeldi mi? Nasıl çözümler buldunuz?