Dilos01 Mrs_Mert ay çok teşekkür ederim Allah razı olsun canım ben youtubeden falan da bakarım ilk başlayacağım zaman sana mesaj da atarım ona göre nasıl yapacağım hakkında fikir verirsin insallah bende başarabilirim ❤️🥰
Tubaysr Nohutannesi benimki de öyle bugün sabah 7 de uyandı akşak 8 e kadar sadece iki defa yarım saatlik uyku yaptı defalarca uyutmaya çalıştk ama nafile
Nohutannesi Tubaysr yarım saat uyumasına sevinir durumdayım. Ara ara sanırım atak kaynaklı (yani umarım yoksa geçmeyecek hiç) uyumuyor. Uyumadıkça gün içinde de çok huzursuz. Oyun oynamak, gezdirmek hiç bir şey keyif vermiyor sürekli ağlıyor.