Nohutannesi bebeğiniz uyumuyorsa bi sıkıntısı vardır öncelikle onu gidermeye anlamaya çalışmalısınız. Üzgünüm ama uyku eğitimi denilen şey tamamen kandırmaca. Birine eğitim verebilmeniz için frontal korteksi gelişmesi lazım. Bebeklerde zaten 0-3 yaş sonrası beynin bu bölümü oluşuyor. Doğum şekli bile bebeğin uykusunu etkiliyor, sezaryen olmak zorunda kalan bir anne olarak söylüyorum. Uyku bir beceridir ve bebekler kendi kendilerine uykuya geçemezler. Bu yeteneği büyüdükçe kazanırlar, vaktinde önce siz ona eğitim adı altında sadece stres ve şartlanmayı yaşatıyorsunuz. Uyku eğitimi verilen bebekler uyuyor elbette çünkü depresyona giriyorlar. Depresyonda kendimizi kapatıp uyuruz. Sizi eleştirmek için söylemiyorum bunları emin olun, her anne bebeğinin iyiliğini ister elbette. Bilmiyordunuz bunları ama artık araştırabilirsiniz. Tamiratını yapabilirsiniz.