2205 ağlatmaya bıraktığımı söylemedim ama. Uyguladığım yöntemi anlattım okudunu mu? Her ağladığında kucağıma alıp sakinleştirmeye çalıştığımı söyledim.Kucağımda ağlıyor benim bebeğim bırakmak falan yok yani. Kucağımda sallasamda, yanında yatsam da ağlıyor benim bebeğim. Terk edilmemesine rağmen. Şimdi birlikte değiliz, geceleri uyanınca aynı çocuğa da bakmıyoruz o yüzden ben de ağlatmaya karşıyım gibi yapılan eleştirilere karşıyım kusura bakmayın ama🤷♀️