Ymncn bir tanede canavar gibi oglum var ona da yetişecem die küçüğü biraz ihmal ediliyor biliyorum ama pişik sorunumuz olmuyor çok şükür zaten cokta rahatsızlık duyan bir bebek değil bezinden ama dogrudur değişmemek yanlış dedigim gibi cok yogunluktan