aannecikk merhaba benim oğlumda emerek uyuyan bir çocuktu işkence gibi günlerdi 😃 emerek uykuya daldığı için her uyanmada emmeden uykuya geçmezdi çünkü çocuk nasıl uyursa uyandığında aynı desteği bekliyor maalesef. Altıncı ayına girdiğinde ben uyku eğitimini verdim sekizinci aya kadar da gece bir rüya öğünü şeklinde sürdürdum sonra da onu da kestim artık gece beslemesi yapmıyoruz bir yaşına girdik şuan eğer uyku eğitimi vermeyi düşünürseniz fazla geç kalmayın derim çünkü büyüdükce farkındalıklari artıyor sizi daha fazla zorlayacaktır bilginiz olsun.