aannecikk 7 aylığız. Bu durumu nasıl bırakabiliriz? Emerek uykuya geçiyor ve gece emmeye çok kalkıyor.Artık derman kalmadı. 😔 Uyku eğitimi vermedim, çok ağlıyor yatağına öylece bırakınca var mıdır biz gibi olan, emerek uyumayı bırakan?
Tosbigim aannecikk 15 aya kadar öyle devam ettik bizde. Gündüz uykularını bir kere yapıyoruz artık ve düzeldi. Gündüz 11den öğle 2ye kadar uyuyor. Akşam 8.30 - 9 gibi pijamasını giydirip devam sütüne başlattım onu veriyorum dönüp uyuyor olduğu yerde sonra yatağına koyuyorum .. memeyi daha az 2 3 güne bir verdim kesiliyor yavaş yavaş
Biranne91 aannecikk benimkide 7 aylık ve aynı şekilde emerek uyuyor. Gece kalkmalarinin sayısını unuttum artık
Bsecill aannecikk yatağına öylece bırakmayın instagramda türkan acar var.i verdiği eğitime bi bakın ben denesim sonuç veriyor aslında ama ben sabırlı davranamadjm işl krizde ğes ettim
Dilos01 aannecikk gece 9 buçuk 10 gibi bende yanımda emerek uyutuyorum 2 buçuk aylık bebeğim yanlış mi yapıyorum acaba öyle gece uykusuna geçiyor beşiğine kattığım zaman uyanıyor ağlıyor cunku boyle olduğu zaman sadece acıktığı zaman ağlıyor 3 saat içinde emzirip tekrar uyuyor
17112020 Emmeden uyumaya gecmesini öğrenmesi lazim..meme uyku ilişkilendirilmesini kesmeniz lazim. Uykudan kalknca emzirin uyuturken degil..biliyorum yasadim bn de cokk zor sizi anliyrm..bikac gun deneyin en az 1 hafta.
MinikOsman 17112020 siz kaçıncı ayında uyguladınız bu yöntemi ve meme vermeyerek nasıl uyuttunuz salladınız mı ?
aannecikk Bsecill ben de sabırsızım ama cidden çok yoruyor artık süreç, akşam gelsin istemiyorum. Bakayım söylediğinize teşekkür ederim😇
Bademlii Bsecill Türkan Acar’ı bende takip ediyorum dm yazdım ama görmedi. O videolarını izledim ama ne yaptığını cok anlayamadım akşam I şıkları kapatıp oyun oynarken uyuyakalmış böyle 27 gün devam etmiş bi bunu anlayabildim
Tosbigim aannecikk benimki emzik tutmadı hep meme tuttu.. yöntemleri vardır bilmiyorum ben geçici bir süreç diye idare ettim
Biranne91 aannecikk destekli uyuduğu için sık uyanirlarmış. Desteksiz uykuya nasıl alıştırıcam bilmiyorum ☹️
17112020 aannecikk once kucagimda ya da omzumda uyuttum sonra yatagina alistirdim…aslnda direkt yatakta yannda bi oyuncak ya da emzikle uyutmaya alistirmak daha dogru olur. Bnmkiler emzik almadilar..yataga alismasi da zaman aliyor yannda durup pispisliyrz ..bazen kucaga aliyrm ama almamaya çalışıyorduk mümkün olduğunca sonra gene yataga birakiyorduk..siz se bebeginize gore bi rota çizebilirsnz
17112020 Ve evet emziren annelerin makus talihi bu…3. Bebeğimi emziriyorum su an ve emerek rahatliyorlar uykuya oyle geciyorlar…biraz daha büyüyünce uykudan once emzirmeyi kesmeyi düşünüyorum ama bakalım becerebilecek miyim
aannecikk 17112020 evet işte benim de keşvim bu, kızım da öyleydi ilk çocuğum yani. Emzirmeyi kestiğimde alıştı kendi uyumaya
aannecikk Dilos01 daha minik bebeğiniz emmek için uyanması normal acıkıyordur ama 6 aydan sonra alışkanlığa dönüyor o ayarı nasıl tutturacağız ben kaçırdım