Prensinannesii yani mesela pilav var normalde pilavı 1 tabak tepeli yiyorsun varsayalım o bir tabağı yavaş yavaş porsiyonu düşüreceksin yanındaki sebze yemeğini güzel yiyebilirsin sadece kurubaklagil bulgur pilav bu tarz şeyleri yavaş yavaş azaltman lazım bi anda azaltırsan zamanla seni bu bunaltacak ve artık pes edeceksin açlık hissettiğin için öğlen yemek yok 2 öğün sadece 2 öğün arasında kuruyemiş ceviz fındık kavrulmamış olmak şartı ile kabak çekirdeği yiyebilirsin 1 porsiyon meyve yiyebilirsin mesela 1 elma veya 1 portakal
2 küçük mandalina 4 5 tane muşmula 1 tane muz falan filan