Rihle sızdırma bağlamakla ilgili olabilir ilk zamanlar beceremezdim defalarca sıkarım korkusuyla gevşek bağlıyormuşum günde 2 kere kıyafet değiştirirdim, artık öğrendim birde bağladıktan sonra bacak kenarlarında içteki lastikleride dışa doğru çeliyorum saatlerce dolsa bile sızdırmadı. Gerçi Artık külot bezde aldım sıkı gevşek derdim de yok bebeğimde rahat 😌 şimdilik memnunum😊