dlkgndgn Rihle çiş yapınca da kaka yapınca da kokuyor. Aynı zamanda sızdırıyor. Hiç memnun kalmadım… sleepy iyi geceler serisini aldım onu deneyeceğim gelince
nneslihan Rihle prima aktif bebek kullandım koku oluyordu ama rahatsız etmiyordu, premium care in kokusu daha rezalet, kaka kokusunu bastırır cinsten ağır bir koku oluyor
Prenses39 Rihle kokuyor ama öyle rahatsız eeecek kadar değil hani kendim koklayınca kokuyor dışarıya rahatsız edecek kadar koku gelmiyor bana
Katarsis dlkgndgn ben de memnun kalmadım prima cure aldık yeni doğan bebeğime 40 gün önce sızdırdı göbek bağı oyuntusu diye6de almıştık ama biz mi göremedik bilmiyorum 🙄sleppy kullanıyorum şimdilik iyi
Rihle Katarsis sleepy de kullandım prima premium care de ikisinden de memnun kalmadım bunu aldım sızdırma filan konusunsa sıkıntı yokta koku gelio çiş yapınca acaba bezden mi dedim
nneslihan Rihle evet o yüzden primayı bıraktım. Aktif bebek pişik yaptı, premium care i kokusu için bıraktım inanılmaz kötü kokuyordu en ufak bir çişte çok ağır kokuyordu
Sevgilimmm Rihle evet sızdırma ve pişik yapmadı bizde memnunum ama kokuyor. Daha doğrusu petrol bazlı bir bez sanırım. Yani başka bezler gibi pamuk değil. Kokusu ondan olabilir