Katarsis EMINARDAM aman dikkat edeyim o zaman gerçi hamileyken ki iştahım yok emziriyorum lakib etrafimda ye süt olur diyenler var
Asyaybuke Benim ilk bebeğim pek emmedi 8 ay anca. O yüzden bunda sütüm azalmasın diye diyet de yapamıyorum ama aynalara küstüm resmen. Eski fit hallerimi özlüyorum. 10 aylıkken filan spor ve diyet yapmayı düşünüyorum ben.
Gunsss Asyaybuke bende de popo basen sırt 😩😩 diyetisyene gittim sütün artması için arttı biraz evet ama kilo veremiyorum. Bide emzirince canım yemek yemek istiyor kendimi alıkoyamıyorum🙈 diyetisyenle birlikte maltı bıraktım ama 👍
doruknaz Asyaybuke sinizüte iyi geliyor. Antıdepresan yani sakinleştirici rahtlatıcı etkisi var. İştah kaybı ve sıkılaştırıcı etkisi var.mide yanmasına, Regli agrılarına etkili. 😊
Asyaybuke doruknaz ben de aktardan almıştım çiçek şeklinde ama tadını beğenmediğim için pek içemedim. Süte de faydası oluyorsa denemeye değer ☺️
doruknaz Asyaybuke ama aktardan alınandan içtim.hazır paket çay degıl. Birde bagırsaklar için kişniş çok etkili. Emzirirken ikiside içilebiliyor. Ama abartmamak kaydıyla tabi . Günde 1 yada maksimum 2 bardak. Devamlı da içmeyin bitki çaylarını mesela 4 ay her gün hergun içilmez. 1 hafta için bi kaç gün ara verin . Yada iki gun için 1 gun içmeyin