humamomss sonunda bütün postları okudum yarım saattir sadece sizde evolvia vermiş birde bizde herkes aptamil ar ve bebelac ar kullanmış en pahalısı evolviaymış kıvam artıcı varmış 4 kutu mama açtım anca denedik durduk bilseydim kıvam arttırıcıyu denerdim şaka gibi bu doktorlar. Bizde bana kimse şurup falan önermedi nasıl doktor bunlar anlamıyorum