ezgigksn SeydaDuru reflü yastığıyla geçti. Ve doyurduktan sonra bir süre kucakta tutun. Eğer Samsun’da yaşıyorsanız size çocuk doktoru olarak Atiye Gündüzü şiddetle öneririm.
Woody SeydaDuru Anladım.. Emzirirken sonradan kullanım öneriliyor. Biz önden kullanarak çare bulmuştuk da, o yuzden mi dedim.. Ona ragmen çok mu kusuyor? Önce 30 ccde 1 ölçek thickener koysanoz, 5dk sonra 100 ccye tamamlayacak şekilde mama verseniz?
SeydaDuru Woody 30 cc ye bır ölçek çok olmaz mı? Kutusunda 100 cc mamaya bır ölçek dıyor ama . Bıde 30 ccden sonra 70 e hıcbıse katmayayım mı ?
ezgigksn SeydaDuru anladım. Ben hiç bir şey kullanmadan geçti çok şükür. Dediğim gibi reflü yastığını tavsiye ederim ebebekte var. Uyku bile uyuyamıyordu. Sırt üstü yattığı an çok ağlıyordu. Aldıktan sonra çok rahatladık ç.
Woody SeydaDuru evet 70e katmayın. Emzirirken öyle önerdi doktor. Önden 30 ccye karıştır ver, o midede katılaşsın ustune emince kusmaz dedi.siz aynısını mams ile deneyeceksiniz sadece
SeydaDuru ezgigksn onuda aldık başta küçükken bogulıyprdu kusunca ama2 ay 18 günlük suan öksürüyor falan çok şükür boğulması yok ama her besleme sonrası kesın kusar ve kg kaybı oldu ılk defa. 😥
SeydaDuru Woody tamamdır bıde öyle deneyeyım 30 cc mamaya bır ölçek kıvamlastırıcı. Daha sonra sadece 70 cc mama
humamomss Woody merhaba kıvam arttırıcıyı doktorunuz mu önermişti siz mi almıştınız evolvia ar önerdi doktor kilo az olduğu için meme emmesinide istiyorum
supermom11 SeydaDuru kızım öyle böyle kusmazdı hortumla akmış gibi. ar mama yazdı kullandım olmadı çocuk sığınamadı. verdiği ilaçları da açıkcası kullanmadım doktorunuzun bizede gaviscon ile motillium vermişti kızım çok küçükte kullanmak istemedim. Çünkü doktorum kendi ağzıyla benim 2 cocugumda da vardı 6. 7. Ayda azaldı 1 yaşına kadar da tamamen bitti dedi hakikaten de ek gıdaya başlayınca azaldı ve zamanla tamamen kayboldu şükürler olsun ❤️
supermom11 SeydaDuru biz kayıp yaşamadık her ay nerdeyse 1 kilo alıyordu biraz da o yüzden rahattık açıkcası. Allahım bütün bebişlere sağlık versin inşallah
Eda2808 SeydaDuru mama bulma şuan biraz sıkıntılıymış yurt dışından yeni gelmeye başlayacakmış bebelac rahat bulablrsn ama pek bi farkı yok demişti bana eczacı goldla arasında
Linaninannesiii humamomss sonunda bütün postları okudum yarım saattir sadece sizde evolvia vermiş birde bizde herkes aptamil ar ve bebelac ar kullanmış en pahalısı evolviaymış kıvam artıcı varmış 4 kutu mama açtım anca denedik durduk bilseydim kıvam arttırıcıyu denerdim şaka gibi bu doktorlar. Bizde bana kimse şurup falan önermedi nasıl doktor bunlar anlamıyorum
Eslembaby-Cennetmomy SeydaDuru biz gaviscon kullandık bir kutu bitti bıraktım şu an gözlemliyor iki üç gün oldu şimdilik iyi gidiyor ama bilemedim bize doktor malfor+ önermişti hem kusmayı onlesin hem de probiyotik olsun diye ama elinde probiyotik yeni aldığım için gaviscon eklemişti
Woody humamomss Neden ki? Sütünüz mü az? Kilo alımı azsa sütünüz az oldugu için değil kustugu için de olabilir. Hiç sağım yaptınız mı? Bu arada kıvam arttırıcıyı doktorum önerdi