Tosbikannesi22 evet böyle yetersiz beslenme susuz kalma yüzünden oluyor demişti doktorum . Daha sık beslemeye çalış canım bizde çok sık oluyordu atak dönemiydi yemiyordu emmiyordu şimdi atlattık çok şükür daha olmuyor yani beslenmesi güzel olunca o lekeler olmuyor