Tosbikannesi22 çok huzursuzdu gündüz farklı gece farklı ağlıyoru . Gece bi sıkıntısı olduğu belliydi 3 4 doktora gittik hep gaz denildi. En son başka bi doktor önerdiler gittim dalak ve karaciğer büyümesi var deyip fakülteye sevk etti orda bunlar araştırılırken anlaşıldı böbrekte kum vardı 3 ay tedavi için ilaç kullandım geçen hafta gittim kumlar bitmiştir diye ama 2 böbreği de taş kapatmış dediler . Kumlar taşa dönmş. Öğrendiğimizde 4 aylıktı smdi 9 aylık oldu bugğn ;( çok çok zor düşürmeye çalışıyor sabahlara kadar çığlık çığlığa allahım kimseye vermesin