Merhabalar hanımlar daha önce buraya oğlumun iştahsızlıği ile ilgili post açmıştım ama tabiki yazan olmamıştı ben şimdi ben gibi olup hayati zehir olan annelere söylüyorum maalesef ki 2,5 yaşındaki oğlum ağzına kuru ekmek harici birsey koymazdi araştıra araştıra okuya okuya iki aydir sürekli deneme yanılma ile çözdük sonunda önce propolis aldım bir aydir propolis kullanıyorum son bir haftadır da balık yağı kullanıyorum ve balıkyagina başladığımda farkettim ki iştahı düzeliyor köfteydi yumurtaydı yoğurt yemeğe başladı baştan inanmamıştım bu ikiliye ama özellikle balikyagi cok yardımcı oldu tavsiye ediyorum siddetle yemediği zamanlar oturup bir odada saatlerce ağlayıp cozum aradım sürekli ama çok şükür iyiyiz artık amacim alması gereken besinleri almasıydı insallah sizlere de yardımcı olur ama çok sabırlı olmalıyız iştahsız çocuk bakmak kadar zoru yok bence