Fatma_52 Oykununannesii12 ewet 3 ay 17 gunlukken donmeye basladi. Ama son 2 -3 haftadir yerde durmuyor
Vanilya Oykununannesii12 8 aylık oldu kızım kucakta tutabilene aşk olsun. Keşke kucağımda dursa diyorum şimdi de
fikolatte Oykununannesii12 dört aylıktan önce koymayın derim kanguruya. Sling var bebeği kendinize bağlıyosunuz. Oğlum gazlıydı ona takıp gezdim evin içinde
fikolatte Oykununannesii12 yani kollarım dinlendi ama belim hafif ağrıdı. Bi de her zaman durmadı içinde hafif bi hoplamayla gezdirdim. Ninni müzik vs de açınca arada uyudu. Çok durmadiğında sakinleşti. Bazen durmadı koyunca geri çözdüm. Kesin çözüm diyemem. Her bebek farklı çünkü
Oykununannesii12 fikolatte ya benim mesela kanguruya koydum gezdirince duruyor ama. Işte o kanguru çocuğa büyük geliyor yoksa sevdi. Bende şimdi ağlayınca bebek arabasıyla gezdiriyorum evin içinde. Daha dışarı da hiç kullanmamıştım bebek arabasını
Busraata Oykununannesii12 ana kucagina koyuyorum çok yoruldugumda çıngırak poşet felan veriyorum az da olsa dinleniyorum sonra yine kucak 😁uykusu gelince hiç durmuyor
Oykununannesii12 Valla gerçekten bebek büyütmek zor. Hele şu korona dönemine denk geldiler iyice yorgun bitkin oluyor. Allahım 2021 i hayır göstersin artık hepimize