Mavibattaniye Esraesahyu gebelik testlerinin son kullanma tarihi oluyormus ben sonradan ogrenmistim bir ona bakin derim testte sorun var diye dusunuyorum testi yineleyin ama icinizin rahat etmesi icin kan tahlili gerekir
Seyma-2436 Esraesahyu Cevabı çok basit test bozuk 🤷♀️ Doğum sonrası 1 yıl adet düzensizlikleri normal 1 yılı geçerse doktora görünmekte fayda var . İçinizde şüphe varsa kan testi verin rahat etsin
Esraesahyu Seyma-2436 kan testi vereceğim ama adet olmama tam 1 hafta kala ilişki oldu sadece adetim de 4 gün gecti yani ilişkinin üzerinden 15 gün bile gecmedi idrar da da cıkmaya bilir ama ben dayanamayıp yaptım bugün
Tubafadime Esraesahyu korunuyordu ama geri çekilmeyle hamile kalmışım yani anlamadım hiç kizimda tedavi görmüştüm ve bırakınca hamile kaldim ama bu bebegimi bilmeden beklemiyorken hamile kaldim.
Esraesahyu AyPerisiVeGokPrensininAnnesi benim de aklıma ilk o geldi ama burada herşeyi cok bilen Bi kısım var belki bu konu hakkında da bilgi leri vardır diye sordum ki doğru da tahmin ettim ikiz üçüz yazanlar 😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Esraesahyu Yaa şaka gibi okumadım yorumları.. Gebelik testi alırken her zaman 2-3 tane al. Yedek olsun mutlaka ☺️
Mom19 Mavibattaniye 🤭🤭Bende 3 çizgi ilk defa duydum . Belki yeni hamilelik testi falan çıkmıştır .Herşey gelişti o hayal gelişmedi.😂
Esraesahyu AyPerisiVeGokPrensininAnnesi gecen ay da aynı böyle gecikme oldu ve sayısız test yaptım Bi kaç tanesi 1 kaç saat sonra silik cizgi olmustu ama bu daha farklı bişey cıktı
Esraesahyu Elifatih25 bilginiz olmayan konulara cevap yazmak zorunda değilsiniz esprilerinizi sizi tanıyan insanlara yapın yada yapmayın cünkü hiç komik değilsinz