Esraesahyu canim benim bebeğim 14 aylikken hamile kaldim. Benim ilk 5 gün belli değildi yani ikinci çizgi hayalet gibiydi zor görmüştüm sonra 1.haftam geçti test yaptim 2. Cizgi daha belli cikmisti ama yaptığınız test bozuk testi egrr olmazsaniz tekrarlayın erken gebelik testleri var ondan yapın