Bebeğim 5 buçuk aylık ve hala gazı var. İlk başlarda bende ne yesem ne yemesem diye düşünüyordum ve neredeyse hiç bir şey yemiyordum ama şuan ki aklım olsa hiç bu streslere girmezdim. Bebek gazlı bir bebekse her şekilde bu sıkıntıyı yaşıyor bence abartılmadigi sürece herşey yenilmeli, bende bu durumu 1 buçuk ayın sonunda kabullendim ve rahatladım. İnsan hem yorgun oluyor hem de istediği şeyi yiyememenin sıkıntısını yaşıyor.