theAna ben de sleepy kullandim dediginiz gibi ic kastikler iz yapiyordu. molfix aldim onda da sizdirma sorunu yasadik ayni zamanda kuru olmuyordu pisik yapti. mecburen prima premium care kullaniyorum cok memnunum. kizim gece 12 saat uyuyor deliksiz kaka da yapmiyor uykusunu bolmemek icin altini degisteremiyorum tum gece duruyor bez ve sabah kuru oluyor bezi guzel emiyor