theAna Sleepy natural iç lastikleri oğlumun bacağında kızarıklık yapıyor değiştirmeyi düşünüyorum. İz yapmayan bez önerisi olan var mı
Elizaninanasi01 theAna bende sleepy kullandim aynı dediginiz gibi ve tam emici değil Molfix en iyisi bence
Gaaak theAna goon kullanıyorum. İz de yapmıyor pişik de. Sleepy alerji yaptı , molfixin iç bantları resmen yara yaptı bacaklarını, pampers pure da pişik yaptı oğlumu. en son goon denedik ve 3 aydır kullanıyorum aşırı memnunum
sonsuzmutlulukkk theAna Bim bezi 5 yıldır kullanıyorum Cook memnunum diğer bütün bezleri belli bir süre sonra pişik yapıyor migros bezi de çok kaliteli çok güzel ama bedeni küçük
KahramanAnne theAna valla bez bitti diye sleppy aldım kullanamadım molfix pure soft dan sonra berbat geldi 😊
yildiz7 theAna bebeğim bacaklari tombisse her bez yapabilir canım Ben 2bez kullanıyorum Prima ve bebeland(şoktan alıyorum) Geceleri Prima gündüz bebeland Her bezi denemek gerekir her bebek farklı Benim bebeğimde bacakları kızarır oraya bpentol sürüyorum bişey kalmıyor 😊
Gaaak theAna çok uzun zaman önce e bebek globalleşiyor diye bir haber okumuştum. Kıbrıs , danimarka vs gibi bir çok yerde şube açmış veya açacaktı sanırım. Kıbrısta yok mu e bebek ?
Cnsnhr theAna ben çözümü bir bedeb büyük takmakta buldum, sleepy den çok memnunum. Prima bile iz yaptı ve dolunca inanılmaz şişti.bir de İç bantlarını ön tarafından koparıyorum