BonitaDau Okurken içim daraldı resmen bebegim 2 dakika ağlasa hemen sakinleştiriyorum neden bunu ona yapayım anlamadm siz nasıl dayandınız 3 saat diyorsunuz y 3 saat kesintisiz ağlamasına nasıl dayanır bir yürek oturur bende ağlrdım heralde benm bebegmde 4 aylık ilk 3 ay cok gazlı ve kolikti evet hamakta sallıyorduk ama şimdi beşiğinde ufak ufak sallayarak uyuyor hatta bazen ninni söylüyorum ama bazı günler ninniyi kabul etmiyor sallanmak istiyor kendi keyfine göre bebekleri lütfen “BİR KALIBA SOKMAYA ÇALIŞMAYIN” bakın ben sadece edindiğin teorik bilgilere dayanarak konuşmuyorum bir anne olarak söylüyorum ileride bebeklerde cocuklarda kalıcı psikolojik hasarlara sebep olur aşırı kuralcı evebeyn cocukların gözünde onu sürekli ağlatan bir figür olur yaptıgnızı çok doğru bulmadım , ha uyku eğitimi bu şekilde heegün 3 saat ağlatarak olacaksa ozaman uyku eğitiminide doğru bulmuyorum bebeğinizle sakince ne istediğini görerek bilerek alışkanlıklarnı değiştirin size tavsiyem anladıgm kadarıyla epey stresl bir annesiniz sakinleşmenizi ve biraz dinlenmenizi tavsiye ediyorum çünkü annedeki stres ve aşırı panik cocuklarımıza olumsuz yansıyor