Maviyesil121212 hamilelik serüvenim cok güzel gecti ancak kizim uykuyu pek sevmiyor 🤷😁 sabah 7 lere kadsr ayakta oldugumu biliyorum suan 3 ay 11 günlük buara daha iyi ama 2 haftaya kadsr tekrsr uyku duzeninin bozulcsgini soyledi doktorumuz atak haftasina yaklastigimizi soyledi iyi derken yine uyumak istemiyo bi inatlasiyo zar zor uyutuyorum ondan sonra güzel uyuyo bikac gundur